wwwmduran.blogspot.com
Ben böyle yaşıyorum işte. Bir şeylerin anısıyla bir şeylerin acısıyla.
mduran
15 Eylül 2019 Pazar
hayata dayir
Yarın ölecekmişsin gibi yaşa. Sonsuza dek yaşayacakmış gibi öğren.
Sabır; yüzünü ekşitmeden acıyı yudumlamaktır
Sevmek kadar sevilmekte bir acının yara bandıdır ama gerçekten sevmek yar değil yardan yara almaktır.
selam ben murat
1 yorum:
murat duran
21 Eylül 2019 00:52
👍👍👍
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
👍👍👍
YanıtlaSil